In de kijker ...
Telefonische prospectie
✔ Kennismaking met bedrijf (cultuur, organigram, identiteit, aanbod..)
✔ Doelgroepen bepalen en telefonisch benaderen om afspraken te maken of …
✔ Adressen kunnen aangeleverd worden
✔ USP identificeren of creëren
✔ Gewenste rapportage bepalen
✔ Mogelijkheden inlog CRM systeem klant bespreken indien van toepassing
✔ Toegang agenda’s accountmanager(s) en efficiënt vulling ervan doornemen
✔ Vaste contactpersoon beide partijen identificeren
✔ Opmaak draft script, infomail en adressenlijst ter goedkeuring aan klant
✔ Tussentijds overleg bepalen over o.a. feedback tijdens bezoeken +bewaken kwaliteit van de afspraken
✔ Opvolging terug te bellen contacten bespreken, alsook te versturen infomails via welk account en opvolging ervan
✔ Beveiliging prospectenbestand per bedrijf volgens wettelijke normen
✔ Aantal dienstdagen per week /maand bepalen
✔ Prospectie uren van 9-12 en van 13 tot 17u
✔ Rapportering.
✔ Datum evaluatie bepalen
✔ 1 vaste agent per klant bepalen en voorstellen.
sales coaching on the JOB
✔ Kennismaking met bedrijf (cultuur, organigram, identiteit, aanbod..)
✔ Identiteit van de klant bepalen
✔ Noden van de klant inventariseren
✔ Huidige aanpak evalueren
✔ Detecteren wat en waar het niet lukt
✔ Organigram sales met bijhorende geografische indeling overlopen
✔ Traject op maat van de klant en samen met hem/haar bepalen
✔ Theoretisch en praktijkgerichte oplossingen aanbieden
✔ Ervaren coaches met jarenlange ervaring in alle sectoren
✔ Begeleiding gebeurt mondeling en daardoor kostenbesparend